Friday 29 September 2017

DIY Printed Pillow | New Produk by Myhandmadedesign

Assalamualaikum..

Alhamdulillah.. 

Aku berjaya mengeluarkan satu lagi produk baru dibawah myhandmadedesign dengan konsep DIY iaitu pillow printed dengan menggunakan fabric cotton. Di mana anda boleh mengabadikan gambar korang di atas pillow untuk  dijadikan hadiah utuk keluarga, teman-teman atau pun majlis hari lahir. Pillow ini juga boleh digunakan sebagai hiasan di dalam rumah atau kereta. 

Kelebihan produk ini adalah boleh dibasuh disebabkan menggunakan fabric cotton biasa yang boleh dibasuh dan cepat kering. Manakala bahagian dalam adalah menggunkan 100% fiber yang lembut dan anjal. 

Selain itu, ia juga boleh custom made pillow ini dengan gambar dan juga tulisan atau kata-kata untuk dijadikan kenangan. Untuk tempahan dan pertanyaan anda boleh ke offical Instagram @myhandmadedesign untuk melihat lebih banyak produk yang boleh dijadikan cenderahati untuk teman-teman atau anda boleh whatsapp ke 019.4818591.






Terima kasih kerana sudi membaca entry aku...


LoVe
Cik Yani


1 comment:

The Latest post

Kejayaan yang tertangguh...

Untuk berjaya, keinginan kamu untuk berjaya harus lebih  hebat  daripada ketakutan kamu untuk gagal.” – Bill Cosby. Kata-kata ini ...