Thursday 28 August 2014

Internship Moment

Assalamualaikum dan salam sejahtera...


Masa berlalu dengan pantasnya, sudah 10 minggu aku menjalani latihan industri di JKR Kulim, hanya lagi dua minggu akan tamat. 


Sedihnya rasa hati akan meninggalkan kawan-kawan yang baru dikenali disini. I will miss all moment in this place. 


Banyak perkara yang aku dapat belajar disini sama ada berkaitan dengan bidang yang saya ambil atau mahupun kehidupan seharian. Perkara yang penting saya dapat belajar disini adalah berkaitan dengan kehidupan 

Kehidupan itu luas maksudnya antara perkara atau moment yang membantu memberi nilai tambah kepada diri saya sendiri  ialah bagaimana aku melatih diri untuk menghargai setiap perkara yang berlaku dalam hidup kita seharian. 

Harapan aku moga kehidupan selama 12 minggu di bumi Kulim akan membentuk saya menjadi seorang yang insan yang lebih bermatlamat dan berwawasan.


Thank are lot to my supervisor, staff and my praktikal members always give me nice moment and help me to solve the problem. 


Last but not list i will miss all of you... :) 

No comments:

Post a Comment

The Latest post

Kejayaan yang tertangguh...

Untuk berjaya, keinginan kamu untuk berjaya harus lebih  hebat  daripada ketakutan kamu untuk gagal.” – Bill Cosby. Kata-kata ini ...