Monday 8 June 2015

Minggu Peperiksaan di USM

Assalamualaikum dan hai semua....
Apa khabar semua? saya mendoakan anda semua sihat dan ceria-ceria selalu...

Pejam celik pejam celik dah hampir 3 tahun berada di tanah Pulau Pinang. alhamdulillah peperiksaan akhir di USM akan bermula tidak berapa lama lagi, apabila berakhirnya peperiksaan ni maka berakhirlah pencarian ilmu saya di sini selama tiga tahun..Saya mendoakan moga segala ilmu yang saya perolehi di sini diberkati dan dapat dimanfaatkan kepada orang lain pada masa hadapa..Amin....

Satu minggu yang lepas telah berlangsungnya VIVA atau pembentangan projek akhir.....pengalaman yang tak dapat dilupakan semasa sesi menjawab soalan bersama panel yang terdiri daripada 3 oarang pensyarah..Alhamdulillah setelah hampir 6 bulan membuat kajian dan penyelidikan akhirnya dapat disiapkan jua setelah mengalami pelbagai cabaran dan rintangan Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada supervisor saya DR Cheah Chee Ban yang banyak memberi tunjuk ajak, para pensyarah serta tidak dilupakan juga kepada pelajar phd dan pembantu makmal serta rakan2 yang bnyak membantu...
 

Sekarang adalah masa untuk membuat pembentulan thesis dan minggu ulang kaji..Lagi satu minggu saya akan pulang ke kampung halaman dengan izinNYA..Terlalu banyak kenangan suka duka yang tercipta di sini, USM-HBP-FAJAR HARAPAN.


Selamaat maju jaya saya ucapkan kepada semua pelajar yang akan menduduki peperiksaan akhir bagi semester ini dan selamat menempuh alam pekerjaan kepada semua yang berada di semester tahun  akhir...

Teristimewa saya ucapkan kepada semua classmate Building Technologi USM ( 2012-2015)
thank for the best memory and moment..good luck for all of you...
I pray our friendship till Jannah.Amin...

 Bersama Dr Cheah Chee Ban dan rakan2 Final year project

 VIVA dan Conference

Classmate Building Technology (2012-2015)



 Annual Dinner Building Technology sidang 2014/2015



Tak sabar nak bergraduasi dan pakai jubah konvo.


Salam Maaf dari saya blogger Nurul Hasyani.


 


No comments:

Post a Comment

The Latest post

Kejayaan yang tertangguh...

Untuk berjaya, keinginan kamu untuk berjaya harus lebih  hebat  daripada ketakutan kamu untuk gagal.” – Bill Cosby. Kata-kata ini ...