Tuesday 5 December 2017

DIY Bunga Konvo | Flower Bouquet

Assalamualaikum dan hai.....


Bertemu lagi kita, kali ni aku nak tulis entry mengenai cara macam mana nak buat DIy bunga konvo atau flower bouquet, sebenarnya ianya tak terlalu susah untuk dibuat sendiri dan tak terlalu senang, pada pendapat aku jika kita just buat satu ja bouquet dia jadi tidak berbaloi sebab kos untuk buat satu lagi mahal sebabnya kita tak boleh nak beli barang dalam quantiti yang sedikit tetapi kalau kita buat banyak bouquet ianya menjadi sangat berbaloi.....

Walaubagaimanapun tak salah untuk membuat walaupun satu bouquet kerana itu adalah hasil kerja tangan kita dan bagaimana kita menunjukkan kasih sayang kita untuk berusaha memberi yang terbaik kepada si penerima.....gitu ha.... Okay! meh aku tunjuk hasil kerja aku yang aku bilang ini kaliu pertama aku mencuba buat bouquet untuk teman2 aku yang bergraduasi pada bulan 10 yang lalu...

Sebahagian daripada bunga yang guna
Bahan-bahan untuk buat bouquet
Separuh dari hasil tangan

Done!! untuk kawan2 konvo


Muka happy dapat jumpa kawan2 lama.... 
Masing2 bawak hadiah untuk kawan2 yang konvo



Sebenarnya tak ada niat pon asalnya untuk update sebagai entry tutorial so tak dapat nak juntuk step by step macam mana nak wrap bouquet sampai ke final siap semua... apa2 pon aku harap hampa dapat idea macam mana nak buat bunga konvo untuk kawan2 hampa ya... 



Terima kasih kerana melungkan masa untuk membaca...




LoVe,
Cik Yani

No comments:

Post a Comment

The Latest post

Kejayaan yang tertangguh...

Untuk berjaya, keinginan kamu untuk berjaya harus lebih  hebat  daripada ketakutan kamu untuk gagal.” – Bill Cosby. Kata-kata ini ...