Monday 2 April 2018

My Solemnization | HasyaniXirwan

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Dah lama aku tak menulis disini... Apa Khabar semua? semoga kalian sentiasa berada dalam keadaan sihat dan ceria sokmo... Setelah sekian lama berlalu baru sempat aku untuk bercerita dan menulis hari bersejarah aku untuk di tinggal memori di hari tua di sini..

Alhamdulillah....tanggal 24 November 2017 jumaat, jam 2.30 p.m aku sah menjadi isteri kepada Muhamad Irwan a.k.a iwan setelah beberapa lama merangcang dengan izin Nya. Sebelum itu dikesempatan ini aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Ayah dan Mak aku kerana memberi restu dan seleruh keluarga kedua2 pihak yang telah menjayakan majlis yang cukup bermakna bagi aku ini.

Rasa macam tak percaya ja sekarang ak dah menjadi isteri orang....hahhaha.....


Masa terus berlalu hari ini genap sudah 4 bulan usia perkahwinan kami...rasa mcam baru ja pakai baju kawin... huuhu...


Alhamdulillah......











Semoga perkahwinan yang dibina ini kekal sehingga akhir hayat dengan penuh kasih sayang, berkat dan toleransi, Amin.





LoVe
Cik Yani



No comments:

Post a Comment

The Latest post

Kejayaan yang tertangguh...

Untuk berjaya, keinginan kamu untuk berjaya harus lebih  hebat  daripada ketakutan kamu untuk gagal.” – Bill Cosby. Kata-kata ini ...