Tuesday 18 July 2017

Pertama Kali Jamuan Raya di Pejabat

Assalamualaikum....
Cepatnya masa berlalu,kini kita sudah berada di pengujung syawal. Kemarin 17.07.2017 pejabat aku first time buat jamuan raya sebab apa pejabat aku ni baru ja dan ini juga tahun pertama aku berkerja. The best think pejabat aku ni ada 5 orang ja pekerja termasuk seorang boss. Sebenarnya, nak buat jamuan raya minggu lepas lagi tetapi boss aku jadual full lak so tangguh ke minggu akhir syawal. Jamuan raya kali ini bertemakan portluck, masing2 bawak mai dan makan ramai2...


Kuih Almond London, Tar Nanas dan Cookies

Kuih Puteri Salju Coklat

Ketupat Daun Palas dan Rendang Ayam
KFC
Choc Cheese Cake

Meehun Goreng
Nasi Tomato Awesome
Ayam Masak Merah

Orang yang nak makan tu ada 7 orang ja tetapi makanan mak ooooo......banyak! last sekali bila nak balik kerja masing tapou bawak balik rumah seorang masing2... 

Semoga bertemu lagi di syawal akan datang.

love, 
Cik Yani

No comments:

Post a Comment

The Latest post

Kejayaan yang tertangguh...

Untuk berjaya, keinginan kamu untuk berjaya harus lebih  hebat  daripada ketakutan kamu untuk gagal.” – Bill Cosby. Kata-kata ini ...